The Thick of It
From Armando Iannucci the writer and director of new film In the Loop, comes this brilliant political satire featuring an ensemble of the best British comic actors. A comedy set in and around the world of Westminster politics, The Thick of It follows the relationships between a Minister, his political advisors, and the media.
Malcolm makes things difficult when an outside adviser arrives to inspect all the departments, and enlists his colleagues' help in getting rid of him. Hugh is upset to discover that everybody is aware the Prime Minister's wife does not like him - a blow to his plans for a policy announcement that will impress her husband.