AnimeJapan Awards
AnimeJapan, the world’s largest annual anime event, held annually in Tokyo, and Crunchyroll are partnering to support the next generation of anime creative talent with the New Creator Awards. Japanese students can submit short films for a chance to win prizes up to 1 million yen and have their work streamed globally on Crunchyroll. This work is the winning entry for the inaugural award ceremony.