Anonymous Noise
God, I Pray That Alice's Love Will Never Be Realized
Nino recalls childhood memories of Momo, leading up to the moment she first meets Yuzu. Meanwhile, Yuzu is having a hard time reconciling the past and present.
Nino starts her first day of high school and bumps into an old friend. Also, Nino unleashes her voice in hopes of being found.
Nino can't stop blaming herself for what happened to Yuzu while he's determined to make her sing for him.
Nino and Momo finally cross paths, but their reunion is cut short when Momo lets his past get in the way. Also, Yuzu waits for Nino to perform his music.
When Nino is given Momo's damaged guitar, she is determined to learn how to play. Meanwhile, Yuzu's feelings grow stronger.