Apocalypse Hotel
Following the collapse of civilization, one storied hotel stands among the ruins of Tokyo’s Ginza district. Overrun by nature, this lone hotel continues to defy humanity’s collapse. Current guests: zero. Check-ins scheduled today: zero. Yesterday’s website traffic: zero. Enter with caution in this story of survival and mystery in a world where the memory of humanity begins to fade.
A True Hotel Is Always Storied
Yachiyo and her staff are ready to welcome you to the Gingarou Hotel, except there's nobody left on Earth.
Tradition Evolves With Innovation and Experimentation
The Gingarou Hotel gets its first guest in over a century, but he's not human! Do aliens even count as guests?
The end times have come to Earth... and it seems they will be staying at the Gingarou Hotel?