Takopi's Original Sin
Shizuka lives a painful life until things start to take a sudden turn when she meets an alien named Takopi.
Takopi makes various attempts to help Shizuka, but things don't seem to work in his favour.
Shizuka goes to Tokyo, and Takopi remembers something very important that happened in the past.
Takopi makes an important decision that will save not only Shizuka but also Marina and Naoki.