Arctic from Above
Wildlife biologist Liz Bonnin travels to one of Earth's last great wildernesses to reveal fresh insights about its animals and show how a new aerial approach to wildlife research is helping scientists study the Arctic's creatures in innovative ways.
Liz Bonnin comes face-to-face with polar bears, bowhead whales, and wolves in the Arctic.
Liz Bonnin comes face-to-face with caribou, abseils down a cliff to study gyrfalcons, and helps catch seals in Svalbard.
Liz Bonnin discovers how plastic pollution is affecting seabirds, encounters a majestic bison, and learns how climate change is impacting bear and beaver populations.