Au Secours!
We join hosts Mike and Ace at Little Ray's Nature Centre to learn all about the amazing animals living there. The kids in studio get up close and personal with Alligators, Turtles, Sloths and many others all while learning some amazing things about them.
Mammals
In this episode Mike and Ace introduce the adventurers to the amazing world of mammals! The kids even get to pet a baby sloth!
Turtles
In this episode Mike and Ace introduce the adventurers to some friends in a half shell. And the kids get to take part in a turtle race!
In this episode, Mike and Ace bring in the creepy crawlies! The kids get hands on with spiders and scorpions.
In this episode, Mike and Ace help the kids get hands on with some really big snakes.
In this episode Mike and Ace bring some amazing lizards into the studio for the kids to play with.
In this episode Mike and Ace introduce the adventurers to the animals they've all been waiting for. Crocs! The kids even get to hold a full sized American Alligator!