It's a Big Big World
Not Found Here
Snook the sloth loves his tree house, but is interrupted by the rambunctious monkey siblings Smooch and Winslow.
Snook follows a butterfly; Bob the Anteater tries to understand the world from the ants' perspective; Smooch wants to live with Snook.