Backstrom
Evert Bäckström is a rock star among cops and a genius at solving crimes. When a woman's skull is found, Bäckström sees a case only he can solve.
Bäckström travels to Thailand to dig for clues around Jaidee's life and death, and everything points to Jaidee having died in the tsunami.
Bäckström has a theory about what might have happened to Jaidee, but the team is sceptical, and he can't prove anything yet.