Banished
Freeman must tackle bully Marston, who is persisting in stealing his food. Drastic action is required.
The marriage of Elizabeth and Tommy is blessed by Reverend Johnson. Kitty continues to suffer the attentions of Major Ross.
Mary Johnson shares her past sorrow with the insightful convict Anne Meredith as the camp waits for news of Freeman.
To everyone's amazement Freeman is alive, and Major Ross is deeply affected by a personal loss.
Rebellion is in the air, and Tommy's headstrong behaviour risks all Elizabeth's plans for the future.