Bar Rescue
Jon finds legendary music venue and family-owned bar The Abbey Pub on its last legs. When he tries to return the pub to its original glory, he discovers that two of its sibling managers do not see eye-to-eye.
In this episode, Jon is called to Redondo Beach, California to save Kilkenny's, an Irish pub in decline. Though bar manager Carlos threatens the success of both Jon and the pub itself, owner Allie refuses to fire him.
In Philadelphia, Jon hopes to insert some much-needed fizz into failing champagne bar Swanky Bubbles. Along the way, he must deal with a playboy owner, a sprawling menu and possibly the worst bar layout in America.