Tanked
A 57,000 gallon tank for a mega church is finally complete and ready to be baptised by Wayde and Brett. An engaged girlfriend surprises her fiancé with a keg tank for his man cave.
A request for a Feng Shui tank has Brett rearranging the office; an overhead bed tank brings the team to tears; and Heather gets Wayde and Brett to go on a caged shark dive.
A skateboard ramp tank has Wayde and Brett grinding their gears to find a solution to keep the acrylic from scratching. The ATM team builds an octopus tank for Wayde's birthday.