Barbapapa: One Big Happy Family!
The adventures of Barbapapa, Barbamama and their seven children, were funny and very colourful characters able to transform into objects of their choice.
Barbabravo has decided to prove to everyone how strong he is in a show of strength, where he displays the qualities of an athlete.
It is very hot and the plants in the garden are drying out, and there is only a little water left in the well. Barbarix invents a new pulley and Barbabo has to make clay jugs for it.