Bat-Fam
Damian, Bruce Wayne, and their close-knit family of misfits deal with the challenges of everyday life while protecting the streets of Gotham.
Game Knight
Bruce's plans for the perfect family game night fall apart when Damian and Claire become suspicious of the newest member of the family: Alicia Pennyworth.
Bat-Trip
Damian and the Dent twins accidentally release parademons when they try to shake off Bruce Wayne, their overprotective chaperone, during a school trip to Star Labs.
Little Batman gets into trouble when he ignores his father's advice and persuades Alfred to become Exo-Bat to help him defeat the Mad Hatter.
The Bat-Fam face a sinister plot involving Wayne Enterprises when Bruce takes Claire to work and Damian accompanies Alicia to her Evil office in the city for Go to Work with a Grown-Up Day.
Bruce decides that a movie night is the perfect time to tell Alicia his little secret: that he is Batman. However, Alicia has a secret of her own that will change the Bat-Fam forever.
Claire is struggling to fit in as a new member of the Wayne family. When an old friend and former criminal makes her an offer she cannot refuse, she must choose between her new life and her old one.