Beauty and Mr. Romantic
Young Do-ra falls for Dae-chung, but he's a high school boy from Seoul. After a sudden move, fate has it they meet again, as his father's tenants.
Do-ra tells on Dae-chung after catching him with his girlfriend. Grounded and single, he learns a painful secret about his past. Do-ra's guilt grows.
The testimonies of those around him about Joon-Sup and Mi-Ja's companionship only confuse Seon-Young. Eventually, she decides that she needs to confront Mi-Ja.
Fifteen years later, Pil-seung and Dora are reunited as supporting characters in the miniseries and as famous actors.
Pil-seung checks in with Dora and Bong-soo to set the tone for the shoot, and Dora is thrilled to see him.