Berlin 1945
At the beginning of 1945, the people of Berlin remain under the spell of the Nazi promise of salvation, and believe they'll survive the war.
As the Battle for Berlin begins, the soon-to-be victorious powers advance step-by-step and the Red Flag is flown on April 30.