Billy The Exterminator
The swampy state of Louisiana offers plenty of business opportunities for Vexcon, the family-run pest-control firm headed by Billy Bretherton. Oh, sure, there are other exterminators in the Pelican State, but Billy's company is the only one bold enough to tackle all types of animal removal, from teeny insects to giant snakes. Given the unpredictable demands of the job, it probably helps that Billy's family members are a supportive and very colourful clan that includes brother Rick, wife Mary and mother Donnie, who runs the Vexcon offices.
Snake in the Closet
A stadium full of bats; Billy discovers a bigger problem when he is called to a vacant house overrun with mice.
Billy braves a dozen alligators to get rid of a fire ant infestation at a gator park; he also tackles a swarm of roaches.
Billy races to get rid of some termites, so the client can sell his home; a family of possums has moved into the walls of a house.