Secret Amazon: Into the Wild
Lucy Shepherd and the team enter the jungle canopy, and they hear the whistle of the bushmaster snakes surrounding them. They must swiftly get away from a herd of wild peccary, but one of them gets injured and has to be evacuated for treatment.
Lucy Shepherd and her team encounter the bushmaster snake, and have to make life-or-death decisions. They are also attacked by giant wasps and cross rivers infested with black caiman, which makes them wonder if they will survive.