Borat's American Lockdown
While portraying Borat Sagdivev, actor Sacha Baron Cohen spends five days at the peak of the COVID-19 pandemic with two American men.
Debunking Borat: Vaccine Microchip
A panel of experts analyse the conspiracy theories concerning microchip vaccines.