Breaking Amish
Rebecca comes face to face with her past, while Sabrina struggles to connect with her ethnic roots, plus romance blossoms between two cast-mates.
Jeremiah takes issue with Abe when he refuses to hang out in a strip club with him, and Sabrina is thrilled to meet a gay man, plus the girls get waxed.
Abe proposes to Rebecca and then finds out that she was once married to another man. Is it the end of their relationship? Plus, Sabrina finally meets her dad.