Return to Amish
Andrew has a score to settle with Jeremiah that could boil over. Plus, Rebecca and Sabrina are expecting big things and Kate awaits a great opportunity.
Chapel gets heartbreaking news and must find a way to tell Andrew. Mary and Jeremiah showcase their business idea at the local Groundhog's Day Festival.
Jeremiah makes a decision about his life; Andrew lets loose at his bachelor party; Chapel goes wedding dress shopping; Mary and Chester have unexpected news.