Britain's Hotel Murders
Fatal First Day
Emergency services respond to a fire by a Blackpool hotel and discover a badly burned human body. Then a missing person report comes in, and the connection between the two cases is made fast.
A celebratory night, in the year 2018, ends in horror as 21-year-old Hayden Fitzpatrick falls from the fifth floor of a Manchester hotel. What happened inside room 130 that led to such a violent end?