Buddy vs. Christmas
Buddy Valastro faces off against a variety of non-cake artists as Jason Chatfield and Courtney Quin decide which design conquers the Christmas theme.
Buddy Valastro takes on America's greatest non-cake artists in a series of Christmas-themed challenges. It's cake vs mixed media art in an epic yuletide battle!
The Night Before Christmas
Buddy and his team go up against glassblower Deborah Czeresko's team to make light-filled creations for judges Jason Chatfield and Courtney Quinn.
Buddy Valastro takes on America's greatest non-cake artists in a series of Christmas-themed challenges. It's cake vs mixed-media art in an epic yuletide battle.