Car History
Motorvision opens the doors to the "Hall of Fame" of automotive history. It follows the tracks of the legendary Porsche 911, experience thrilling motorsports events, recall exciting rallies with Walter Roehrl or climb up to Pike's Peak in an Audi Quattro. People who designed cars and wrote history.
50 years of the Porsche 911
For 50 years the Porsche 911 has been the epitome of sports cars. No other model of Porsche has represented racing success and brand reliability on the road as well as the 911. Car History explains the secret of this fascinating vehicle, which forms the basis for all further generations of the model, and showcases the evolution from the original 1963 911 to the GT2 RS and the latest 911 (991).