Cat Vs Dog
Jackson and Zoe meet a married couple whose American bulldog attacked their kitten, and has not been allowed back in the house in two years.
I'm Afraid of My Dog!
Juli and her son Braylen, want to overcome fears of their protection dog Ernie. Plus, Bug, an overweight cat, supposedly bullies Mushu, a Maltese-Poodle mix.
The experts meet feline-fearing Terence and Unique, who struggle living with Rottweiler Girly and cat Boo. Can they prevent the couple's third breakup?
Jackson and Zoe meet two cats never seen in daytime. To escape the three giant dogs they live with, the frightened felines are living inside cabinets.
A couple want to move in together, but their pets don't get along. A stressed cat licks her belly raw.
Jackson and Zoe meet Marti's Bloodhound puppy that harasses her hairless Sphinx cat. And, newly-engaged Olga and Daryl try to blend their fur families.