Cecilia
Masamadre
Cecilia is now sure of the sale of the family bakery during her daughter's 15th birthday; the stress and the emotions make an explosive combination that brings awful consequences.
Confessional
Cecilia is sent to the hospital because of her stroke, and she needs a risky surgery; in her absence, her family brings old conflicts to the table.
Cecilia's sudden awakening has some physical and neurological consequences; with every visit she receives, her condition gets worse.
Cecilia has some feelings for her doctor; the relationship with Mercedes plus the stroke's consequences give her some surprises.
Cecilia makes an unexpected visit to Dr. Jiménez at the hospital; he acknowledges that her new uninhibited behaviour might be because of a deep brain lesion.