Changes of Heart
After getting dumped, Koyori (Wakana Aoi) decides to drown her sorrows in alcohol at the home of Hijiri (Kaito Miyachika), her friend of 26 years. However, the next morning, she wakes up in his bed – and Hijiri confesses that he's in love with her. Koyori is understandably conflicted about this revelation, especially because she'd never expected her childhood friend to have feelings for her and she had resolved to stay close friends with him for their entire lives. Complicating matters further, Koyori's ex reaches out and asks to get back together. Will Koyori decide to build a new, different relationship with her best friend, or will she end up losing everything? This drama was based on the manga "Honno Switch" by Kujira.