Clifford
Red Beard The Pirate
Emily Elizabeth, Clifford, Bailey, and Tucker go on a pretend pirate adventure around Birdwell Island in search of treasure.
When Emily Elizabeth decides she's going to write the happiest song ever, she forgets the most important part of making music - practice!