COBRA
As the country continues to face dark days, the PM, Anna, Fraser and their teams pay a visit to the worst affected area. Meanwhile, Archie's rhetoric threatens to cause more problems for everyone.
As questions are asked about Sutherland's knowledge of his daughter's involvement in her friend's death, Anna seeks the help of Eleanor in handling the new revelations about Edin. Meanwhile, a new threat rears its head as public sentiment grows more turbulent.
As his personal life implodes, Sutherland is forced to fight for his political career. Meanwhile, anarchy comes to the streets as riots rock the nation.