Code 37: Sex Crimes
Chief Inspector Hannah Maes starts her new job as head of the Ghent police department that deals with sexual offences, aka Code 37s. Together with her three colleagues she must create a team that tackles the most serious and violent sexual crimes.
When a medical student reports that she was drugged and raped after a party, Bob has doubts, but Hannah throws herself into the case.
Top lawyer Walter Stals receives an explicit DVD showing his 20-year-old daughter Caroline entertaining men in her home. He realises that his law firm's good reputation will be permanently damaged if these images leak out and calls the Vice Squad.