Cold Case Files: The Grim Sleeper
In 1980s Los Angeles, a killer is terrorising South Central, murdering African American women, and discarding their bodies in the street. As the victim count rises-but suspects are few-fear and anger take hold in a community often overlooked by the police.
This special episode explores the crimes of infamous serial killer Lonnie Franklin Jr. who preyed on women in South Central Los Angeles over a span of 25 years. Narrated by award-winning actress and producer Regina Hall, the gripping true crime tale is interwoven with the real-life story of the search for an elusive killer and the fight for justice in a Los Angeles community.