Cold Courage
Clean Skin
In London, Mari and Lia, two very different Nordic survivors of dark pasts, join a team of specialists, "The Studio", to bring down those who value power over justice.
Trojan Horse
Charismatic UK politician Arthur Fried's populism may connect to The Studio's investigation of two violent immigrant-related deaths. A Muslim boy and a body the media calls The Faceless Woman.
Lia's friend Nina, a sex trafficking victim, may connect to The Faceless Woman's murder. The Studio follow a possible link between Fried's campaign and a far-right terror group.
Lia infiltrates Fried's campaign but attracts more attention than she planned. Nina leads The Studio to a house holding abused sex slaves. Mari's complex family secrets catch up with her.
Mari confides dark childhood secrets to Lia: Aarne's near-fatal bullying by the warped Gerber Brothers. Police find another body and Lia knows the victim. Proximity to Fried proves increasingly fatal.
An interview designed to expose Fried backfires, causing another woman's disappearance. Kidnapped at gunpoint, Lia's violent response surprises even her. She also faces an abusive stalker's return.