Courtois, the Return of the Number 1
A portrait of the life of Real Madrid goalkeeper Thibaut Courtois during his recovery from injury. Follow the challenge of undergoing surgery, the daily sacrifice to return to the highest level, and aspects of his personal life.
Day Zero
The season kicks off with a serious injury to Thibaut Courtois. Find out about his rehabilitation and his determination to become number one again, and the iron mentality that has accompanied him since his debut.
The giant is on his way
As his recovery process continues, we discover previously unknown aspects of his personal and business life away from the playing field. At the same time, we continue to explore Courtois's sports career at Atlético Madrid and Chelsea until his signing with Real Madrid in 2018. A transfer that would change everything.
In the final stretch of his rehabilitation, a second injury disrupts all his plans. The birth of Courtois' daughter relieves this difficult moment. The struggle and the overcoming of obstacles to get back to the top are confirmed with his return.
Courtois celebrates his 32nd birthday during a weekend full of emotions and surprises. Real Madrid qualify for the Champions League final. Courtois has a big dream of becoming champion again.