Crime Stories
Fans of gripping, real-life stories of murder and mayhem get their fill in this series that explores the crimes that made headlines. Firsthand accounts, dramatic re-enactments and archival news footage are used to paint comprehensive pictures of the high-profile cases and the law enforcement agents who investigated them.