Cultivation
Being the best isn't easy, and even the strongest competitors need help reaching the top. Cultivation chronicles the stories of high-profile esports athletes who take on challenges that often go well beyond the games they play.
The Call to Adventure
Darryl 'Snake Eyez' Lewis talks about growing up in Compton, California, USA, winning the world's biggest tournament, and why he loves the Street Fighter IV character Zangief so much.
Tests, allies and rivals
Learn how much knowledge and preparation goes into a game of Street Fighter IV – and why Snake Eyez still has some work to do in his quest to become the best competitor.
Snake Eyez makes his way to Japan, where he experiences the culture of a place completely foreign to him and starts his Street Fighter IV training.
During training in Japan, Snake Eyez loses to a player called AiAi who uses Juri in Street Fighter IV. Snake Eyez realises he may win with Zangief, but a balanced set of skills is important as well.
Snake Eyez is back home in Los Angeles, and it's time to see if his training will pay off. The Capcom Cup features 31 other competitors and Snake Eyez has improved, but will it be enough?
Every story has a hero, but not every hero gets a storybook ending. See Snake Eyez's run through Capcom Cup 2015 as he looks back at the competition.