Dalgliesh
Enigmatic detective Adam Dalgliesh, a specialist in unusual murders, works to solve a series of intricate and mysterious crimes in the 1970s England.
Shroud for a Nightingale, Pt. 1
DCI Adam Dalgliesh is sent to a nursing school to investigate the death of a student. As he uncovers the secrets that infect the school, can Dalgliesh identify the killer before they strike again?
The church sees another violent attack which appears to rule out Dalgliesh's main suspect. The discovery of some more home truths about Sir Paul's family causes Dalgliesh to draw upon his own tragic past.