Dance Academy
Tara arrives at the Academy excited about the year ahead, but soon discovers that she is the worst dancer in the class. Suitable for children aged 10+.
Sammy is forced to choose between dance and his father, while Christian struggles to accept the rules of the Academy. Suitable for children aged 10+.
Tara is surprised to discover Kat's mother is Natasha Willis, who is a world acclaimed ballerina and Tara's idol. Sammy is torn between his girlfriend Mia and Abigail.