Dangerous Liaisons
The early years of narcissistic rivals and ex-lovers, Marquise de Merteuil and the Vicomte de Valmont, who use seduction to control and exploit others.
Love Or War
Young lovers Camille and Valmont fight for a better life but find themselves at war with each other.
Conquer Or Die
Camille's future hangs in the balance, while a past face triggers a long-buried need for revenge.
Camille's revenge mission leads her back to Valmont as he embarks on his most challenging seduction yet.
Valmont seeks new terms in his deal with Camille; Camille seeks to dominate Jean.
As Valmont's mission changes his feelings for Camille, she goes to extreme lengths to secure her future.