Dark Blue
From producer Jerry Bruckheimer, the man behind the `CSI' franchise, comes this fast-paced police drama that follows a team of officers in Los Angeles so covert in its undercover missions that many of their own colleagues don't realize they're involved. Carter Shaw leads the task force, dedicating himself 24/7 to his team and his underworld persona to the point that it's cost him his wife and much of his former existence. He works closely with Ty Curtis, whose recent marriage clashes with the personal relationships he develops while playing someone else on the job; straight-shooting officer Dean Bendis, whose style often leads team members to think he's become corrupt; and Jaimie Allen, a green patrol cop recruited into the undercover unit because of her shady past and skill at deception.
Guns, Strippers and Wives
A group of gun dealers that Ty is investigating become wary of his motives after he breaks protocol and visits his wife. Carter now must wrangle 100,000 dollars to protect Ty's cover.
A ruthless drug dealer with a background as a lawyer proves a difficult target for the team. Jaimie works the case, giving her team the chance to learn a bit about her past.
Ty and Dean butt heads as they go after a major Korean gang, who do everything from drugs to counterfeiting. Ty is overly cautious and Dean throws caution to the wind.
Carter's unit races against the clock to save a kidnapped woman, and it's up to Ty, Dean and Jaimie to track her down. They were hindered in their progress by the FBI.
The team try to take down a major criminal ring laundering money. Dean and Jaimie pose as a married couple and Ty begins to second-guess the danger he faces on the job.