Daughter Back
A mother's tragic death leaves Shen Chang Qing (Li Qin) set to inherit the Shen Corporation. Until she turns 21, her father Pan Wei San (Winston Chao) runs the company and cannot marry, instead he brings his lover Ding Ya Qin (Cheng Pei Pei) and her daughter Ding Jia Hui (Shen Min Xi) into the house. At her 22nd birthday banquet, Chang Qing discovers a shocking secret about her mother's death and narrowly escapes an attempt on her own life. Determined to seek revenge, she teams up with cutthroat businessman Sun Jin Rui (Lee Wei), despite falling in love with doctor Lin Hao (Li Yi Feng). As she fights to protect her inheritance, Chang Qing must navigate complex family betrayals and her own personal desires. This is a 2013 Chinese drama series exploring family intrigue and corporate revenge.