David Frost vs...
Charting almost half a century of social, political, and cultural change through the eyes of Sir David Frost. Built on over 50 years' worth of rare or never-before-seen archive, revealing a unique view of transatlantic history from 1960 to 2000.
Frost vs The Beatles
David and The Beatles explode onto the scene in 60s London at the same time, spearheading a cultural earthquake that shapes new ways of thinking.
Frost vs Muhammad Ali
David's first encounter with Muhammad Ali leads to an unlikely life-long friendship that tracks Ali from his lowest lows to his biggest win.
David faces Jane when she becomes one the most reviled women in America over the Vietnam War.
David's iconic interview with former President Richard Nixon, speaking for the first time since resigning over the Watergate scandal.
Over 40 years, Elton and David meet frequently on and off camera, forging a friendship that lays the bedrock for deeply personal interviews.
Across five decades, David interviews the key players seeking peace in Israel/Palestine.