Dead End Express
Grizzly Goner
Alaskan bush pilot Rob Kinkade gets a rescue call from a stranded friend. Montana packers Andy and Chuck ride into the wind to deliver supplies to an off-gridder and jet boat pilot Brice Barnes attempts to recover a helicopter in Hells Canyon.