Deadly Legacy
Detective Sgt. Jason Moran investigates missing persons cases that may be connected to serial killer John Wayne Gacy's reign of terror.
Bill Bundy
Bill Bundy is never seen again after failing to come home from a party in 1976. Bill's sister, Laura, contacts detective Moran to see if his disappearance is connected to John Wayne Gacy's reign of terror in Chicago in the 1970s.
Edward Beaudion
Missing since 1978, 22-year-old Chicagoan Edward Beaudion's grieving family wonders if he fell victim to the Killer Clown.
Detective Jason Moran re-opens the case of serial killer John Wayne Gacy. The grieving family of Jimmy Haakenson, missing for 40 years, wonder if he was a victim.