The true stranger-than-fiction story of criminal defence lawyer Giovanni Di Stefano, with clients included Harold Shipman and Saddam Hussein, who conned his way into notoriety when it emerged he had no licence or qualifications to practise law.
City of London detective DC Jerry Walters investigates a single fraud complaint that quickly snowballs into an epic cat-and-mouse chase.
A sprawling, five-year-long international investigation results in Di Stefano's arrest; just as DC Jerry Walters catches his man, Di Stefano tries to turn the tables with bold new claims about his past.