Doctor Prisoner
An ace doctor in a university hospital is wrongfully accused of a medical malpractice incident and gets ousted from the hospital. He then applies to work at a prison.
After an unfortunate incident, Na I-je goes from being a respectable doctor at Taekang Hospital to freeing criminals from jail.
Lee Jae-hwan survives the bus crash with injuries that could reduce his prison sentence. I-je sides with a powerful ally to ensure that doesn't happen.
Seon Min-sik threatens an inmate to get dirt on I-je. But I-je is already a step ahead, with information that could destroy Min-sik and his family.
Min-sik and I-je engage in a battle of wits over a list of names. Han So-geum steps a little closer to finding her long-lost brother.
To save Kim Sang-chun, I-je willingly walks into one of Min-sik's traps. He then makes a deal with a murderous criminal.
Jung Ui-sik finds Oh Jung-hui to discuss her fake hereditary disease. Meanwhile, something goes terribly wrong in the MRI room.