Dodgeball Thunderdome
Contestants face off in different challenges that test strategy, brainpower and strength in a quest to win the final prize of 25 thousand dollars.
The Hits Keep Coming
For a stuntwoman, it's just another day at work; a dockhand hopes his sea legs will keep him steady; a deputy sheriff lays down the law.
A rocket scientist, a social media guru and the Lebron James of Dodgeball compete for one of the final spots in the championship round.