DOMUS
Tônia deals with the threats she has received in the hope of saving her missing brother. When she arrives at the DOMUS house, she discovers that there are other people in the same situation as her.
While the participants react to the news, relationships intensify within the house. Important news about Vicente's whereabouts reaches his family.
A new member causes suspicion among the residents. The information provided by the mastermind triggers actions that will lead to some arrests.