Don't Leave Me
Angelo awakens in a locked dark room. Elena is encouraged by her son Diego and goes above Misuri's head to obtain permission to resume the investigation.
Daniele and Elena find a dead body. Angelo's disappearance is reported. Giulia digs into Elena's past and come across vital information.