Driving Wild
Motoring challenge series in which ex-F1 mechanic Marc `Elvis' Priestly soups up cars and puts them through their paces.
South African Car Spinners
Can mechanic Marc 'Elvis' Priestly, perform the motorsport of car spinning - old BMWs performing balletic moves - in Johannesburg's biggest spin arena?