Outback Car Hunters
Range Rover & Chrysler Imperial Crown
Dave and GT's hunt for a 'Batmobile' mystery car reveals a 'yank-tank' 1958 Chrysler Imperial Crown. A shabby 1989 Range Rover is found and swiftly returned to its former glory, as a luxury off-roader.